Rendelési információk
A vásárlás regisztrációhoz kötött.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10:00-16:00 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, várhatóan az azt követő napon kerül feldolgozásra.
Ügyfélszolgálatunk minden esetben E-mailben visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
Kozmetikai gépek vásárlásakor kolléganőink elküldik e-mailben a megrendelőlapot, illetve az előlegszámlát. A gép árának 40%-át előlegként be kell fizetni a megrendelés elindításához.
Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége, vagy egyéb technikai problémák miatt nem tud üzenetet fogadni.
A teljesítési határidő 2 naptól 3 hétig terjedhet. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben tartós készlethiány esetén.
A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Kiegészítőt csak a nálunk vásárolt termékekhez áll módunkban biztosítani.
Garancia
A kozmetikai gépekre 12 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt jótállási jegyen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá Ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül bemutatóterem címre is visszaküldheti a 1083 Budapest, Práter u. 9. címre.
A webáruházban rendelt és fogyasztói szerződés keretében (lásd. Ptk. 685.§ e. pontja) értékesített termékekre (gépekre, berendezésekre) az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003.(IX.22.) Kormányrendelet szerinti jótállási feltételek vonatkoznak. A fogyasztói szerződésnek nem minősülő megrendelés esetén a felhasználót a Ptk. 305. – 311/A. §-ai szerinti szavatossági jogok illetik meg.
Jótállási és szavatossági igény a jótállási jeggyel és a vételár kifizetését igazoló bizonylat eredeti példányával érvényesíthető közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett szerviz pontokon keresztül.
A jótállás időtartama, illetőleg a szavatossági igény kezdő időpontja az árunak a felhasználó részére történt átadás napján kezdődik.
Nem érvényesíthető a jótállási, vagy szavatossági igény, ha a hiba rendeltetésellenes, vagy a kezelési útmutatóban foglaltaktól eltérő használat miatt következik be, vagy abban az esetben, ha a jótállási/szavatossági időszak alatt az áru jótállási jegyén felsorolt szervizeken kívül más javítóhely végez javítást.